Adventsmys

Än en gång lirgger skrutten och sussar i mitt knä
snart kommer Kim och då blir det adventsmys
sedan så ska jag och Cooper med Svea och Torrespå en kort promenix

Idag så var Svea här en stund så Cooper fick bekanta sig lite med henne
då han kommer få spendera en hel del tid med både henne och Torres
han var så söt, bara attackerade henne med en massa pussar
hon är nog den första han har pussat så mycket bortsätt från mig

sedan så klicka vi in honom och påbörjade att lära honom sitt
det gick väl sådär men självklart var minsta lilla framgång super stor för mig
vart så stolt, innan Svea kom trodde jag helt seriöst att han var helt oduglig hahahah
nej men han är super go, ett riktigt litet charmtroll!



Nu har Cooper halvt vaknat så nu ska vi gå ut till dom andra :)


På biden; en nyduchad Alex och en pumsig Cooper <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0