bebis i knät

Hej hej alla! Ska försöka uppdatera lite bättre
har ju haft fullt upp med att hålla koll på ozzy och cooper
men dom börjar vänja sig vid varandra
så jag vågar slita blicken från dom när dom är i samma rum nu :P

Just nu ligger Cooper och sussar i mitt knä, han är så söt!
och liten! hahaha han va mycket mindre än jag trodde faktiskt
och då är han ändå mycket större än sina syskon

det kändes så hemskt när vi skulle åka hem med honom i fredags
jag kände mig så elak som skiljde honom från sina syskon och sin mamma
men han har varit jätte duktig, nästan inte gnällt något faktiskt
fast han fick sova med mig i sängen

hade egentligen bestämt att han skulle lära sig att sova i sin säng
men efter en timmas gnäll och stutsande vid sängkanten så fick han komma upp
jag vet. jag är kass.
jag kunde verkligen inte motstå

jag försökte vara på golvet bredvid hans säng, jag hade handen nera och klapade honom
jag lyfte upp sängen i min säng men han vägrar att lägga sig i den
jag försökte med att lägga ner honom när han somnat men han vaknar direkt
ända gången han är i sin egen säng är ibland när han leker

och han tycker inte alls om att gå ute
lät honom gå ut utan täcke på sig och då gick han jättefint
gnällde inte alls
när han hade täcke så had ehan öronen bak och svansen mellan benen
men man märker att han fryser om tassarna en massa
men när han fått värma tassarna innanför min tröja så vill han direkt ner och springa igen
min duktiga vovve :)

Tyvärr kan jag inet lägga upp några nya bilder då jag, smart som jag är
glömde kvar min handväska i Norrköping hehe
säger då det; att vara både BLOND och NORRMAN är ingen bra kombination
speciellt inte när man lägger till mitt finska temprament också hihi

i alla fall så har jag kameran i väskan SUCK
men josefibn skickade den till mig igår
så den kommer väl fram under veckan
då jäklar ska det tar bilder på min lilla PLUTT ! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0