bilkö och olyckor

Just nu sitter jag hemma och väntar på att kim ska komma och hämta mig
vi ligger lite efter i schemat pag vädret
för tillfället så sitter han fast  i någon jäkla bilkö
troligen så har det hänt något
har varit orolig hela morgonen att han typ ska vara med om någon olycka
men nu vet jag ju att  han lever i alla fall

förlåt för att jag inte skrev igår, vart lite mycket
va ju i skolan, sedan va jag hos mamma hela dagen
tog mig ett bad i typ en timme, tvätta håret, fixade naglarna och sånt
sedan var jag med mamma en stund innan jag och svea åkte till angered för att hämta ut pengar
efter de blev det promenix med söta TorreBorre
va ju skit halt ute, jag kände mig som bambi på hal is
typ skrek halva promenaden eftersom att jag får värsta reflexen när jag halkar till

var faktiskt  inte alls nervös igår, är inte det nu heller
trodde att jag inte skulle kunna sova MEN
jag somnade nästan direkt fast än jag var super pigg
och så sov jag nästan bättre än vad jag gjort de senaste veckorna

fast är fortfarande lite halv seg men men
kan ju vila mig i bilen sen när Kim kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0