BLOGG - Förebild/BLOGG - Favoriter

Min förebild inom bloggvärlden är helt klart FOKI

Jag älskar hennes stil och sett att vara, tycker också att hon skriver mycket intressant
ibland kan det blir lite tjatigt när någon bara sitter och skriver en massa
men Foki lyckas alltid skriva något som man bara måste läsa

hon skriver ju bland annat om Shopping, resor, sina naglar, mycket om asiatisk mat och underhållning
men också mycket  onödigt vetande som på något sätt är väldigt facinerande och kul att veta
Hon är en sådan stor inspiration inom det mesta för mig
med hennes kreativitet med sina naglar, klädstil och smycken
hela HON är så JAG hihi

det handlar väldigt mycket om skapande och kreativitet vilket jag verkligen gillar

fokis.se är en av de bloggar som jag besöker flera gånger dagligen
några andra favorite är;
klackarnaitaket.se
kenzas.se
wbsjollyjumper.blogg.se
marbieblogg.se
lindablom.se
ebbakling.blogg.se



Jag som brunett innan sommaren:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0