BLOGG - mål

anledningen att jag startade den här bloggen 
var för att lyckas skriva av mig lite då och då
körde med dagbok på datorn förra året men man känner ibland ingen mening att skriva
man vill så gärna att folk ska se och förstå ens känslor
därför kan det vara otroligt skönt att bara öppna upp
släppa allt och samtidigt som man försöker beskriva och förklara vissa känslor på bloggen
så får man en bättre förståelse för sig själv
VAD det är man verkligen känner och VARFÖR

för mig är det super viktigt att förstå mina känslor
och veta varför jag känner som jag gör eller reagerar som jag gör
jag kan inte riktigt gå vidare annars

Ännu har jag inte öppnat mig och pratat riktigt från hjärtat
men det kommer
jag vill ju att de som kikar in här ska kunna se mig som jag är
inte som ett blont hello kitty freak bakom en datorskärm
jag vill att folk ska känna mig höhö

nej men sedan så är jag ju en väldigt knasig liten prick
varje gång något kuligt känder så dyker det upp en liten röst i mitt huvud
och hela händelsen berättas och förvandlas till något super spännande
något som alla bara vill veta :P

Tänk att ha den förmågan att  lyckas omvandla en skit sak till något riktigt spännande :)


Så mitt mål är alltså att få mitt inte alls speciella liv att förvanlas till ett äventyr
som man bara MÅSTE följa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0