cp blogg

kunde inte göra något inlägg igår kväll
kom inte in på Blogg.se
helt knas...


Men igår förljde i alla fall Svea och Torres med till stan
dom skulle köpa ett utställningskoppel i läder eftersom att Torres ställs ut på söndag
Cooper var jätte duktig, Dock lite ovan att gå i koppel och ha påsig halsband
jag bar honom nästan hela tiden utan när han absolut ville ner
då utomsikte från bilar såklart samt i djuraffärerna

Han kissade till och med i stan
fast tror han hll sig rätt mycket då  vi var borta rätt länge
och han både kissade och bajsade det första han gjorde när vi kom hem höhö

Sedan på kvällen så var vi hemma hos Svea och kollade på film
Cooper busade lite med Torres tyvärr spårade det ut rätt så totalt
Cooper förstår ju inte riktigt hur liten han är, och Torres hur stor han är
men men

Vid 9 turen ut så smög Cooper omkring och nosade lite, lekte i snön och BAJSADE
jag tror att han blrjar fatt det här nu :P
Det är rätt så spännande ute fast än det är kallt :)

men nu ska jag och Cooper hem till mamma, eller mommo
där får man lite risgrynsgröt till frukost, sedan så har hon ju bakat peppearkaksmums
och kladdkaksmuffinsmed vit choklad på MUMS

_____________________________________________________________________________

Fick min väska igår + Kameran så slänger upp lite bilder när jag kommit hem igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0