CSI

Jag och Cooper har kollat på CSI hemma hos mamma
eller  jag och mamma har kollat och Cooper antingen sovit
eller fåt en massa rycka och sprungit fram och tillbaks i lägenheten

Coopie är så jäkla söt när han sover, han liksom suger på tungan
eller så suger han på "läppen" hahaha
så gulligt!

aja men nu är jag hur trött som helst, hoppas på att få nanna
om skrutten tillåter det
han verkar ha vaknat till liv på vägen hem från mamma SUCK
ser ut att bli en LÅNG natt... men antar att det ingår i ett hundköp :P


Kommentarer
Postat av: Mari Dahle

Tack för ditt sällskap min älskade "unge" å självklart Coopers oxå även om han é en riktig buskille i mellan åt, ha ha...

2010-12-28 @ 14:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0