Dan före doppare dan

Imorgon är det Julafton, det ska blir så mysigt
det blir Jag, Kim, Daniel, Svea, Mamma, Pappa och Gard
Farmor och Rune dissade ju oss...

Idag har jag i alla fall en massa att göra
eftersom att pappa jobbar idag så är det jag som får stå för städandet av lägenheten
Vattna blommor, damma, dammsuga och diska
sedan så ska jag slå in de sista julklapparna
kanske går över till mamma en stund och ser ifall hon behöver hjälp med julbaket :)
Struntar i stan idag
åker bara till Angered Centrum och kollar om det finns något vettigt till Kim

Prinsen sussar i mitt knä för tillfället och kim läser igenom TV tidningen
När Cooper vaknar blir det att gå ut en snabbis sedan börjar jag med städandet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0