DÖDA MIG

Jag är så trött så det finns inte, sovit ännu sämre inatt
fan... vad är det för fel på mig
tror att jag är orolig för hur det ska gå med Cooper
om han ska komma överrens med Ozzy, om han kommer att trivas
ja en massa konstigheter


Idag är min enda prioritering att plugg inför provet imorgon
satte mig direkt och plugga när kim åkte i morse
så nu är jag nästan klar, har bara VG/MVG uppgifterna kvart
dvs typ 6 uppgifter
tror nog att det ska gå bra imorgon, fast än kim inte kan förhöra mig

efter pluggandet så skiter jag i allt
då tar jag några piller och går och lägger mig
har sån jävla huvudvärk och är helt matt i hela kroppen...


Tjolahopp på alla bara för att det är mindre än 48 timmar kvar tills jag får träffa min bebisplutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0