Färga hår

Nu har jag färgat både mitt och Kussen Jessicas hår
hennes blev Cerise/lila och mitt mörk brunt
har saknat mitt bruna hår så himla mycket
kommer dock ångra mig nästa vecka
fast jag har bestämt mig att jag banne mej ska var brunett denna sommarn
lyckas alltid ha massa kuliga färger under höst/vinter/vår
sedan på sommarn saknar man sin naturliga hårfärg och bleker


Bilder kommer upp lite senare ikväll
bilder på mitt resultat får ni dock se imorgon när jag fixat mig inför nyårs firandet


Nu ska vi kila bort till mamma och hämta chips och Cola
sedan blir det att börja duka fram mat, dvs RÄKOR
MUMS
slå på en bra film och sedan invänta Victoria Secret´s Fashion Show OH YEAH :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0