God Morgon!

Fick upp Kim för en halvtimme sedan så snart är det dags för frukost
för tillfället sitter jag och kollar upp lite blomsteraffärer i göteborg
ska ju ge mig ut och söka lite jobb idag hihi
lite nervös är jag nog, skulel blivit så glad och jag fick ett extra jobb
speciellt på Avenyns blomsteraffär, där ifrån hade jag velat utvecklas
för tillfället är ju ett jobb tidsfördriv
samtidigt som jag ska spara pengar till min nagelterapuet utbildning
men vem vet!? jag kanske trivs i blomsteraffären
skulle faktislt vilja starta ett eget litet företag FEST &BRÖLLOP
älskar ju att göra alla möjliga slags brudbuketter SÅ KUL
 men men vi får se hur framtiden ser ut :)

Nej nu börjar det kurra i min mage, är ju van vid att äta direkt när jag vaknar
FRUKOST!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0