Hallihallåå

Nu är jag äntligen hemma igen, svin kallt ute ju :O
har varit i Angered på ett mycket uppfriskande samtal hos Lisa
kändes faktist väldigt skönt att få prata av sig nu när man varit ensam en hel helg
kändes mycket mer avslappnat än vanligt
fast jag visste att hon skulle at fredagens händelse helt fel
hon undrade ifall jag skulle tänka mig att bo på ett ungdomskollektiv
att jag borde komma bort från mina föräldrar eller något
LOL varför skulle jag behöva det, eller ens vilja?
älskar mina föräldrar, dom är bäst
kan inte leva utan dom, klarar ju knappt en helg utan att sakna ihjäl mig
flytta? nej tack!
har ju redan ångest för att det snat är dags att flytta hemifrån, fast om några år


nu ska jag sussa en stund hihi sedan blir det plugga en stund och fixa lunch :P

 

De La Diway´s In Touch With Love - Cooper Skrutten Dahle

10 Dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Mari Dahle

Ja du gumman!!! Du kanske ska ta dig ett litet snack med pappa igen...?! Han har nog INTE fattat galoppen riktigt??? Älakar dig HJÄRTAT å jag vill bara att DU ska må BRA <3

2010-12-07 @ 11:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0