hemma hos pappsen igen

Kom precis hem från mamma där jag käkat middag och tjötat lite
jag är sjukt trött, jag sov ju fruktansvärt  dåligt inatt
har haft ont i huvudet hela dagen och mått almänt jäkla illa
USCH
skulle egentligen ringa till Svea och kanske följt med på en promenix
men vetet fan om jag orkar det...
i och för sig så är hon ju ändå alltid med Frida
Vill ju inte störa...

Fick lite glada nyheter när jag var i stan och mötte upp älsklinegn som kom från skolan
han är ledeig på fredag villket innebär att vi kan åka till Norrköping mycket MYCKET tidigare
tänkte åka vid halv 8, då är vi framme typ 11
vill ju ha hem min skrutt så fort som möjligt
visserligen så ska vi stanna en stund i Linköping påvägen hem och hälsa på Johnny
men vet inte riktigt om det är en sådan bra idé
kanske blir jobbigt för Cooper ''/
får se hur det blir


Imorgon så ska jag till Lisa kl. 10 och ja... nästa gång jag träffar henne så får Cooper följa med :D
Nu ska jag vila, förlåt Svea att jag inte hört av mig, vi får ses i morgon <3


Kommentarer
Postat av: Svea och Torres

Tror inte att det är så himla bra ide att stanna i lidköping, han kommer att bli överstressad. Det är redan tillräckligt mycket för honom att åka bil så länge och komma ifrån sina syskon och mamma... Men det är ju du som bestämmer :)

2010-12-14 @ 10:59:08
URL: http://wbsjollyjymper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0