Hemma

Kom precis hem!
har varit i Angered med mammsen
vi hade så tråkigt så vi tog bussen till vårt lilla "centrum" höhö

fans inte direkt mycket att köpa
så det blev varsin halsduk
jag fick ett par leggings och ett par örhängen
och mamma köpte en svart midjekjol och en transparent översize tröja med nitar
sedan blev det en MASSA cola, räkor och romsås

räkorna och det ska jag och kim ha på torsdag
mamma och danne åker ju till Lysekil för att fira nyår hos morfar
så hon tyckte att jag och kim skulle få ha det lite mysigt
inte för att jag hade haft något emot en matlåda eller nudlar
men men JAG ÄLSKAR JU RÄKOR SÅ!

Nu kom men käre bror in med Cooper som nannat på hansmage medans vi var i angered
fick en massa MASSA pussar, tror att han har saknat mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0