Hos mamma

Är hemma hos mamma och har hjälp henne med sminket
hon ska ju på julbord med jobbet sedan på hårdrocks konsert med pappa och Gard
Hon blev super fin, vi körde på svart och lila på ögonskuggab
hon är ju helt besatt av lila
har allt i lila; mobil, klocka, converse, jacka, kläder ja allt
sedan här hon besatt av svart smink och nitar för tillfället
vet inte hur mycket nitar hon köpt in de senaste månaderna
typ en massa väskor, skor, smycken, belten, koftor
toppar, klänningar, byxor, kjolar och kavajer
allt helt dränkt i nitar
ibland vill man bara förklara för henne att hon är 43 inte 16
fast jag tycker iofs att det är bra att min mamma vågar lite
vågar vara ungdomlig, men inte överdrivet
blir bara lite avundsjuk ibland när min mamma köper saker som jag vill till sig själv
men men ÄLSKAR MIN VACKRA MAMMA MEST AV ALLT I ALLA FALL! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0