hund skit!

God morgon alla ni där ute!
idag är jag en stolt matte :D lilla Cooper bajsadenämligen ute imorse
och det har han aldrig gjort förut, blev så stolt över honom
berömde honom heöla vägen upp i svalen, så pappa vaknade av att höra att någon hade varit jäääääätte duktig :)

det gick bra attha cooper i sängen tillsammans med mig och Kim
jag fick ju sovalite bättre eftersom att det var spännande att klättra på Kim
dock kissade han på kims kudde hahaha så kim vart inte så förtjust i plutten på en stund

när vi gick ut för en stund sedan så tänkte jag att NU JÄKLAR SÅ VI LYCKAS
dvs kissa eller bajsa ute men NEJDÅ
blecis innan han trippar ut mot hallen så stannar han upp och kissar ''/
jag skyndade mig ut med honom i hop om att han kanske skulle bajsa
men han bara skrek och gnälldde när vi kom ut och vägrade gå en meter boert från dörren

så efter att ha kommit in och fixat lite frukost så gick hanochsatte sig fint på mattanför att BAJSA lite
ATTANS sådan jäkla oflyt jag har
men men han ska nog lära sig att bajsa ute snart :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0