I sollebrunn

Just nu är jag hemma hos KIM
Ligger ciggaretter överallt så kan ju säga direkt att jag har "lite" abstinens här höhö
typ döda mig
vet inte riktigt vad vi ska hitt apå ikväll faktist
är aningen godissugen faktiskt
vi har ju en film som vi kan se på men vet inte om den är speciellt bra
förväntar mig inte så mycket när älsklingen väljer film
Lämnade i alla fall mitt CV till några blomsteraffärer idag
har chans att jobba extra nu i jul inne på Törnrosa
men  eftersom att Cooper komer på fredag så vet jag inte hur det blir med det
Jag hoppas som sagt på få lite extra på avenyn :P

efter jobbletandet gick jag och Kim hem till Johan i Johanneberg
sedan så kom lilla Johnny och hans tjej Malin som vi alla fick träffa för första gången
hon var super söt och verkar trevlig :)
Sedan dök Mats upp
Alla satt och tjöta och jag höll på att somna till ljudet av min mages kurrande


men nu har jag käkat middag hos Kim och ja sedan får vi se vad som händer  :)

Kommentarer
Postat av: Jenni Grmek

Jag finns när du behöver hundvakt. Är ja ledig ställer ja gärna upp :)

2010-12-12 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0