Julklappar!

Sådär ja! Nu ligger juklapparna unde granen
det ger en verkligen en extra kick av julstämning

Här har vi vår gran och alla paket
saknas dock två små men man ser nog ingen skillnad varesig dom är där eller inte :P





De mesta är ju till mig och Cooper
får dock inte så mycket paket iår då jag valde att få pengar av pappa, farmor, morfar och min farbror
samt 1000 kr av mamma så får ju lite av mammsen
sedan har farmor köpt ett litet paket till mig ändå, har ingen aning om vad det är
ska bliså spännande! Det är det ända paketet jag inte har en aning om vad det är i

Danne får bara några få klappa då han bara önskar sig en massa dyra maskiner
personligen tycker jag att det är kuligare med en massa små
jaja nu ska vi mysa lite framför TVn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0