känner mig kass

Nu har jag och Kim vart ute med Cooper
han var jätte sur på mig för att jag tog på honom täcket, han hatar der verkligen
men det  är ju faktiskt 10 minus ute
sedan såfick han tydligen kramp och jag märkte det inte ens
Svea var tvungen att massera hans baktass
kände mig så jävla kass
tänk om jag varit ensam ute hur ont han hade haft...

funderar helt seriöst på att skaffanågon form av skor till honom, eller tossar av något slag
kan klarar ju sig fint utan täcke och tycker att det är super kul att springa omkring'
han klarar bara inte av att tassarna blir så kalla och våta

igår fick han hoppa in innanför min tröja och värma sig när det blev för kallt
men så fort tassarnablivit varma igen så ville han ju ut och busai snön

är ju egentligen emot skor men jag klarar verkligen inte av att se lida liksom
visserligen vänjer han sig nog men är livrädd att han ska få krampigen utan att jag märker det...


Bus i hundbädden <3


Kommentarer
Postat av: Cutiepie :)

Se där ja, redan problem med din lilla prins..

Hoppas det inte händer något värre. Dom är ömtåliga när dom är så små. 5 min promenader räcker dom första månaderna :)

2010-12-20 @ 08:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0