mata fåglarna

Kim är ute och matar fåglarna, fyller på med frön och talgbolar
hahaha han är som en pansionär
han älskar verkligen sina jäkla fåglar
han kan sitta kvar en timma efter frukoste och bara titta ut genom fönstret
bara för att se vad det är för arter
det är typ hans första prioritering att mata fåglarna

han kommer nog bli en sondär galen fågelman när han blir äldre
ha hela trädgården full av hemmagjorda fågelbon
och all träden fyllda av talgbollar och skit höhö

han är knas min älskling, men som sagt, det är därför jag älskar honom CP <3



På bilden; Micke, Iggy, Kim och Jag på Danmarksbåten i somras när vi skulle till legoland höhö

Kommentarer
Postat av: Svea och Torres

Lugnt, jag kunde ändå inte följa med. Ska eventuellt till sthlm med Frida

2010-12-12 @ 14:48:46
URL: http://wbsjollyjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0