Mysig jul!

I år åt vi julmat efter Kalle Anka, det har vi inte gjort på flera år
eftersom att både jag och Danne alltid varit så ivriga att öppna julklapparna
vilket alltid sker under en fika
Så i år blev det att dricka glögg till Kalle, Käka och sedan kollade vi lire på TV och fikade
och SEN delade vi ut Julklappar

Blev som sagt inte så många klappar i år för min del
men nästan halva Cooper är betalt med julklapps pengar SÅ!

I alla fall så hade jag tänkt lägga upp lite bilder på mina och Coopers julklappar

senare ikväll kanske det kommer upp lite övriga bilder från dagen
dvs när jag fått bilderna från MAMMI jag tog ju inge bilder under dagen
bar på det jag fick :D


HELLO KITTY - Flecefilt, kameraväska, diedem + hårspännen, plastkasse, badskum x2


kakform, Sju Sorters Kakor,  ett gäng kokböcker


Mina Diplom + ramar (Florist Diplom)


Skrapbook mapp och Scrapbooking Sax med 8 olika munstycken


Stickad tröja, leopard klänning, leopard strumpor och en vit klocka


Royal Canin valpfoder 8,5 kg och en hundväska.
detta är alltså till både mig och Cooper :)


Coopers Klappar! + en boll och ett paket tuggstrips som tillfället var på vift :P


Ja... det va de!

nu ska jag kolla vad pappa och Cooper gör, tror dom båda har somnat i soffan hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0