Oh my god!

Filmen vart bra!
Får väl lova att säga att det inte gör mig något ifall Kim förvandlats till kung Caspian när jag vaknar imorgon hehe
han är ju bara sååå snygga :D

Var ju i stan i morse, vi åkte tidigt vid 9 tiden
eftersom att cooper skulle med så kändes det bättre att vara där när det inte är allt för mycket folk
köpte en byxdress inne på H&M för 199 kr, den var dock inte på REA
men har velat ha den rätt länge nu, köpte också ett halsband i form av ett ur
måste ju säga att jag blev jävligt sur när jag kom hem och gick in på H&Ms hemsida
där jag upptäckte att dom REAde ut samma jäkla byxdress för ENDAST 59 kr :O

Sedan blev det en sväng i på Bik Bok där jag hittad een sjukt söt vit klänning
den kostade egentligen 499 men det var halva priset :)
inne på Bik Bok blev det också två par nagelack
en miodnattsblå lite halvt metallic och en mörk plommonfärgade med ett stänk av glitter
jag älskar ju mörka färger på naglarna, men tyckte att svart var lite ute gör min del hehe



Har jag kört ett pass pilated, det var FRUKTANSVÄRT

Nu blir det en snabb dusch
sedan ska jag krypa ner undertäcket och gosa med min fina polkvän
som förrensten tagit åt sig av mitt gnäll om att jag kräver en gnutta romantik

när jag kom hem fann jag en söt lap på min kudde där det stod;
"Jag älskar dig Gabbe! Vill inte leva en dag utan di, du är det finaste som finns!
Älsakr dig för evigt! // KIM"

(För ni som intevet så kallas jag Gabbe av alla mina vänner, samt min pojkvän och hans familj)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0