OMG

Jag hade ett hål, det behövdes dock inte lagas
men ändå
sedan vart de två tänder som det var påväg att bli hål i
gud... får sluta dricka cola och käka godis på vardagarna
måste verkligen hålla mig till helgen

Tandläkaren var trevlig men också läskig
när jag låg i stolen innan jag skulle gapa
så tittar han mig rakt in i ögonen och säger; "Du har verkligen sjukt vackra ögon"
jag hatar när folk säger saker om mina ögon
jag kan acceptera att jag får höra att jag har fina och långa ögonfransar
men mina ögon gillar jag inte alls

och det är faktiskt sjukt läskigt när främmande människor på stan kommenterar mina ögon
ännu värre är det med folk i kassan och nu tandäkaren
blä...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0