Pannkakor

Good Morning Everybody!
nu är vi vakna, vi har till och med lyckats väcka micke
som nu är i full fart med att göra pannkakor till oss
det blir American panncakes med lönnsirap
har faktist aldrig ätit amerikanskt, men det är nog super gott! :p

idag är det alltså 5 ynka dagar kvar tills jag får hem min lilla prins
tror inte jag längtat efter något så mycket faktiskt
har nog aldrig velat ha något såhär mycket och länge heller
eller jo, jag har ju alltid velat ha en liten kanin, fick hamstrar istället
fast dom åt upp varandra :(

men nu ska jag äntligen få en lite vovve och OzzyBozzy får en liten kompis
så nu kan alla tre ligga och gosa på kvällarna :D

Nej, nu ska jag gå och kolla hur det går i köket
är tvär hungrig! :P

Kommentarer
Postat av: Mari Dahle

Hoppas panncace´sen va GOOA?! Love u my daughter dearest, PUUUUZZZzz

2010-12-12 @ 13:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0