Plugga

Härligt vart det med en lång promenad, men jaklar va kallt det blev efter ett tag
gick runt vättle sedan fick jag för mig att vi skulel gå tvärs över sjön eftersom att det var is
gick skit bra tills vi gått i en kvart ut på sjön och det knakade till
sedan kände jag hur mina skor blev blöta och då fick vi panik
men vi lyckades ta oss iland i alla fall :)
Torres tyckte det var jätte kul att springa omkring på sjön
Han är så söt den lilla rackarn
ska bli så kul när Cooper blir lite äldre och orkar gå med på våra härliga lång promenader
Undrar om han är lika förtjust i snön som Torres är? :)


Nu blir det att lägga sig i soffan med en kopp te och plugga
Är ju förkyld så en filt och en kopp te skulle ju inte sitta fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0