pussgurka

Cooper är en riktig titen pussgurka
alltid när han bits och tuggar på mig och jag skäller på honom
så vill han upp och pussas och be om ursäkt

fy sjutton vad jag älskar den lill skrutten!
med honom i närheten så är det alltid något på gång :P


Idag så har både jag och Cooper sovit nästan hela tiden
jag är dödstrött
Cooper drömmer en massa mardrömmar och då vågar jag inte somna
sedan så vaknade jag inatt av att älsklingen stod bredvid mitt huvud och hulkade
insåg tillslut att stackrn spydde
av vilken anledning vet jag inte

idag har han bara kissat inne en gång, då endast en pytte lite skvätt :)

Svea ställde ju ut Torres idag för första gången och det gick SUPER BRA
och hon somvar så nervös!
han var tydligen bäst i rasen

längtar tills man kan börja träna den här lilla galningen
som bara springer omkring i lägenheten och busar för fullt
HIHI :D


Bild på världens sötaste Tollare TORRES <3


Kommentarer
Postat av: Svea och Torres

de kmr att gå bra för din galning :) Du får följa med o ställa honom den 27 :)

2010-12-27 @ 10:52:34
URL: http://wbsjollyjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0