Scrap Booking

Försöker ju komma igång med scrapandet, men kan ju säga att fantasin är ju inte på topp
 
Skulle styla Coopers leksakslåda lite lätt, Såhär blevden;



Den är lite blingad med fast det syns inte. Gjorde en bild till Svea med fast med Torres
 som hon ska få av mig i julklapp, den blev MYCKET snyggare.
Kan tyvärr inte visa den då jag redan slagit in den hehe

Gjorde faktist en bild med mig, Kim och Torres här om dagen
Den vart la okej, mycket rosa så :P
Här har ni den ;



Som sagt har inte haft så mycket fantasi, men sen får man vara försiktig så man inte överdriver
det är ju det här städade lite eleganta PIMPandet jag vi åt hahaha

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och fortsätta lyssna på lite finsk musik :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0