snark zzZ

Nu har jag tryckt i mig en jäkla massa lussekatter
dom blev faktist jätte goda!
och det är ju mer än vad man kan säga om senaste lessekatterna jag och mamma försökte baka
Jag känner mig fortfarande helt utmattad
det räcker med att lägga huvudet på kudden så känner jag hur jag försvinner
det är sjukt!
Så mycket som jag har sovit borde jag åtminstone piggnat till lite i alla fall


_______________________________________________________________________________________

Imorgon hade jag tänkt att skriva lite om vad jag tycker om bloggar, bloggare och bloggandet i sig :)

Det hela kommer att delas upp i 4-6 rubriker bla;

BLOGG - Förebild                          
BLOGG - Mål                                
BLOGG - Allt för unga bloggare
BLOGG - Favoriter                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0