som en ny människa

Nu har jag tagit en härlig dusch efter ett svettigt men uppfriskande pilates pass
tänka att efter att ha tränat bara två gånger så kännerjag mig redan som en ny människa
det är nog för att jag vet att om jag fortsätter så får jag snabbt resultat

jag tror att jag lyckats komma in i det nu
det är inte lika jobbigt. eller alltså det är sjukt mycket jobbigare än vad det var när jag gick ner i vikt för tre år sedan
men det är inte så att jag sitter och tänker " orka träna pilates, jag orkar inte"
det är bara lägga sig ner på golvet framför en film eller så på lite party musik och köra på
känns så härligt att känna hur det bränner i rumpan och låren
och kämpa med hela magen ÅH SÅ JÄKLA UNDERBAR KÄNSLA

ännu en underbar sak med att träna är att då passar pappa Cooper
och när jag kommer ut efter en timme så hoppar han på mig och pussas och vägrar lämna mig
man känner sig så jäkla betydelseful, sedan duktig efter att ha tränat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0