Storhandla

Ni har jag, Kim och pappa varit och storhandlat
dvs allt som ska finnas på julen
Kim har köpt julklappar till mig hihi

Cooper har fått Denta Stix som han ligger och tuggar på nu
om jag visste att det var så lätt att få honom tyst och sysselsatt så hade jag köpt dom diret höhö

Imorgon så ska jag in till stan och köpa julklapp till Kim från farmor
jag tror jag ska köpa en jäkla massa kallingar
min kära pojkvän har en ovana att använda trasiga kalsånger
och det kan jag ju påpeka att jag stör mig kraftigt på
så medans jag och Svea åker in till stan så stannar Kim hemma med Cooper
Vill inte ta med honom till stan, det  var lite jobbigt för honom såå...


HAHAHA visst ser han helt GALEN ut min lilla skrutt ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0