suck

Idag ska cooper åka buss och spårvagn för första gången
är lite orolig hur det ska gå
han blir ju så rädd när han träffar massa folk, han vill ju så gärna hälsa och pussa på alla
sedan vette fan hur det ska gå med kylan
ska ta på honom täcket och ta med en filt
men han kommer vara så jäkla sur på mig
han hatar verkligen täcket...

JUSTE! Coopers öron har nästan stäällt sig upp helt nu
han är så himla fin, min perfekta lilla prins <3


längtar tills min väska kommer så jag kan börja fota min lilla skrutt! :D

 


Kommentarer
Postat av: Svea och Torres

När han har mognat lite så kommer det nog att gå bra :) Fast tollare är ju mycket smartare :D :P

2010-12-21 @ 23:16:58
URL: http://wbsjollyjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0