tjockiskväll nästa!

jag och pappa har varit och handlat en massa gott nu
stannde till hos mamma och hämtade lite chips och dippmix

Danne var hundvakt, cooper hade nannat hela tiden vi var borta
så när jag äntligen kommit in i värmen
så var jag tvungen att gå ut med skrutten i kylan

han är så duktig som kissar ute varje gång!
idag har han bara kissat inne 2 gånger :D

nu ska han bara lära sig att det är okej att bajsa ute också
och kanske låta bli att äta sitt eget bajs USCH!


Nej nu får jag gå ooch busa med lillen han är helt galen som vanligt :P


Cooper gillade sin julklapp! :) <3


Kommentarer
Postat av: kim

Blir Egypten nästa år för din del.

En av dom bästa resorna dom gjort verkar det som!



Tänkte du ville veta! <3

2010-12-25 @ 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0