två lägen

gissa vad? jo min kära far har än en gång övergett vår myskväll
jag orkar inte ens bli besviken på honom
har inte speciellt höga förväntningar längre

Cooper nannar som vanligt
han är knasig
han har verkligen bara två lägen
antingen är han helt galen, springer omkring och busar eller tuggar på en massa
eller så slocknar han helt och sover som en sten haha

Min lilla wawwa växer så det knakar
tänk att han varit här i en hel vecka
och man märker redan hur han växer
om ni undrar hur jag ser att han växt så är det för att hans täcke som Josefin sydde
var rätt så jäkla stort när han kom hit hehe
snart sitter det helt PERFEKT :D

oxh sedan så märker man att pälsen på ryggen börjar bli lite grovare
men han luktar fortfarande mysig valp :P
JUSTE! klippte hans klor igår, det gick la rätt så bra
klippte för långt i på en klo
men det var jätte svårt att klippa när han sprattla som en galning
han blev ju livrädd när det klicka till varje gång jag klippte
men men, han vänjer sig nog snart

tänkte också ge honom en dusch snart
kanske försöka borsta hans pyttesmå tänder hihi
vette fan hur det ska gå men dety blir säkert PRIMA

nu har Cooper vaknat så nu ska vi ut och kissa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0