tvätta håret

Såfär ja! Nu vart det mesta avklarat
dvs; damsugat vardagsrummet, hallen och köket
städat mitt skabbiga rum höhö
fixat disken och fyllt på alla jäkla vattenflaskor
sedan fick jag lägga in en massa tvätt eftersom att de täckta halva mitt golv

Allt känns så mycket bättre när det är rent omkring sig, det måste jag faktiskt erkänna :)


Funderar på ifalla jag ska ta mig en sväng över till mammsen och tävtta mitt hår
min inpackning är ju slut här hos pappa och jag måste verkligen ha inpackning
mitt hår är riktigt jäkla skabbigt idag, har inte tvättat det sedan i onsadags morse
sedan har jag sprejat det och skit, och det blir ju inte bättre av att jag sitter leker med mitt hår 24/7

måste ju ändå till mamma och hämta massa böcker som farmor ska ha
ska ju möta upp henne i stan idag vid tre tiden
hon behöver nämligen hjälp med att köpa julklappar till Danne, mamma och pappa :)

Nu ska jag vila i en kvart och lyssna på lite underbar 80-tals musik, LOVE IT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0