WakiePakie!

God morgon alla sega råttor!

Idag har jag en massa att göra heeeela dagen
har ju tänkt att vara extra duktig
så det blir att åka och storhandla, städa lägenheten
men främst mitt rum som ser värst ut, fullt med julklappspapper och pyssel
sedan ska jag rota fram mina betyg och praktikpapper, kopiera upp några kopior
samt skriva mig ett CV
Idag är alltså dagen då jag tar tag i saker och ting!

Idag ska jag också laga middagen, baconsås och pasta blir det
kommer att lägga upp bilder från matlagningen senare :P

sedan ska jag också ta mig i kragen och köra två klassiska pilates pass, UNDERBART

sedan för att fördriva tiden i väntan på min älskling som kommer ikväll
då har jag ju alltid bloggen och massa kuligt pyssel :D


Nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0