ABBA

 Nu är man hemma hos pappsen igen
stötte på lill Svea och vovvarna på gården
kuligt var det attse Svea jaga efter Torres som alltid försöker gräva i sandlådan
kattbajs är ju hans största passion höhö

om ett tag är de jag som jagar efter en lite rackare på gården
vet inte riktigt om jag ser fram emot den delen hehe


Just nu sitter jag inne på rummet framför min lilla godisbit och lyssnar på Abba, som är mina största idoler
hihi
Abba är verkligen underbara. Man kann lyssa på dom när som hälst
när man är glad, ledsen, arg eller bara vill ha något avslappnande i bakgrunden

Abba betyder otroligt mycket för mig, deras mysik har hjälp mig igenom en stor del av mitt liv
genom skiljsmässan, hjärtesorger och andra saker som jag aldrig trott att jag skulle kuna leva vidare efter

det är därför inte konstigt att min första tatuering som jag planerat att göra är just texten till en av Abbas låtar
låte heter "The winner takes it all" och planeras att hamna på mina högrarevben

kommer bli fint, med tanke på att texten betyder så otroligt mycket för mig


"The winner takes it all
The loser standing small
Beside the victory
That’s her destiny

The winner takes it all
The loser has to fall
It’s simple and it’s plain
Why should I complain.

The game is on again
A lover or a friend
A big thing or a small
The winner takes it all"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0