Äntligen!

Snart är det dax att nanna, är dödstrött
Imorgon blire gymet kl 9 sedan hem och duscha och fixa sig 
sedan ska man ut till Stenan och eventuellt göra prov om allt blir som jag har tänkt mig.
 
Idag fick jag äntligen mitt paket :D



Innehållet kommer upp på bild imorgon :(

Sedan så fick man även en lite överraskning av Svea när vi satt på bussen
Hon vet ju att jag bara älskar Hello Kitty :P



Mamma säger att jag är för gammal för chokladkalendrar :(
som tyr var så tycker itne Svea det ;)

Aja! nu ska jag kolla på Törnrosa och sussa, NATTI PÅ ER ALLA!


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag ville ju se bild på grejerna nu:(



God natt älskling! <3

2010-11-11 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0