bara sex dagar kvar :)

Nu sitter jag nere på kims rum och har tråkigt
har precis käkat en smaskig farsdag tårta

imorse kollade jag klart på "Charlie st Cloud" eftersomatt jag somnade i kims knä igår hehe
den var rätt bra faktiskt, Zack Efron va ju med så :P

Imorgon fyller mammi 43 så ska det bakas en litenöverrasknings kaka till henne
och på onsadag skajag och älsklingenfira vår 1-års dag med räkor och lite annat gott!

och på fredag kommer mammsens bästa kompis nerfrån Luleå
då blire också en massa skaldjur, älskar ju skaldjur så!

saknar Svea och Torres
och längtar som ini bomben tillspå lördag så jag äntligen får träffa min bebis Cooper<3

men men..
Nu ska jag kolla på en tråkig zombie film med kimi väntan på att kims systerson Iggy ska komma hem
då blire att lira lite rockband ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0