Blå himmel och frost på marken

Nu är jag vaknat till liv och sitter för tillfället och surplar i mig en nutrilett
gick ut på balkong för en stund sedan och möttes av en gripande kyla och starka strålar från solen
Himlen var helt blå och allt vad täckt av en tunt vitt, gnistrande lager
Så åtroligt vackert och frifullt!

Kim kom hem vid 4 i morse och vi somnade alla vid 5
Kommer bannemej inte förlåta honom för att han förstört min rytm
jag är helt död och känner mig inte alls utvilad
mina 9 timmars sömn förvandlades till knappt 4
den jäkeln...

Nu ska jag låta honom sota för det, en lugn morgon ska han inte få
och bakfyllan är inte det enda som ska plåga honom idag
Visserligen var jag väl FÖR trevlig när jag gav honom te, juice och frukost på sängen men nu jäklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0