fotodax!

God morgon allesammans!
Idag är jag på gott humör, har precis ringt och väckt min lilla prinsessa Svea
Så om ett tag så drar vi ut en sväng med Torres och fotar
Jag älskar ju att ta kort!

Idag är det 4 dagar kvar HIHI



Blev ingen skola för mig idag, glömde plugga hehe...
men ska plugga gärnet idag så får vi se om jag kanske åker till skolan imorgon
efter jag varit på gymet  :)

Måste bara säga att jag hatar Naturkunskap
 fattar inte vad det ska vara bra för... BAJS på det

lägger upp bilder senare när vi kommit tillbaks
 men nu ska jag sätta mig och lyssna på Håkan Hellström :) <3


Kommentarer
Postat av: marbie

kommer inte riktigt ihåg men tror det var puppy angel eller pinkaholic

2010-11-16 @ 15:23:06
URL: http://www.marbieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0