Grattis KIM!

Idag fyller min älskling hela 23 år, GRATTIS på honom!

Idag har jag varit riktigt duktig; varit på gymet och hos kuratorn :)
sedan har det blirvit en massa pluggande, är helt slut och känner mig jätte stressad inför provet
det kommer inte alls gå bra den här gången
funderar på om det är bättre att vänta tills nästa torsdag så jag har haft lite mer ön tre dagar att plugga
sedan hade jag ju tänkt att slå på stort och köra med två prov; Ekologi del 1 och 2
men få se hur det blir med allt det här

idag har jag lagat smaskig lunch till mig och älsklingen
det blev pasta och baconsås
i såsen hade jag också massa lök, tomat, majs, chillisås och senap
kim blev jätte sur för att jag slängde i senap
han tycker nämligen att bacon och senap är den sämsat kombinationen ever
men jag tyckte att det blev gott iaf
sedan dränkte jag ju självklart såsen i ost och grädde :D

Nu har vi precis käkat våran middag bestående av pannkakor
pappa är ju på möte idag och det fanns inte alls mycket att välja på så det blev pankakor
men det var ju gott det med
men jag fick mig nästan ett frispel hehe
det visade sig att jag är tillsammans med den enda människan på jorden
som inte ens kan steka en pannkaka ordentligt!
BIG MISTAKE kännde jag änna då...
hahaha

Snart blire mera plugg, fast än hjärnan är urfunktion för tillfället
och senare ikväll ska man checka Grey´s anatomy BÄST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0