komsi komsi john blund

Har kollat på På Spåret med kim, han bror och föräldrar
käkat lite godis och chips och haft det mysigt

ca 4 timmar tog det för nettan som BARA skulle till Ica
men det blev ju blomsterlandet, Ica, willy´s och lidl
herregud, den kvinnan kan då shoppa
visserligen mat men ändå

när vi kom hem blev det musig mat som jag bestämt
chilli och trassel
vilket består av någon form av chilliconcarne med olika bönor samt strimlat bröd
super gott!

nu ska jag, kim och micke kolla på Inception
trots att jag och älsklingen redan sett den på bio
lär somna men men
är iaf i gott sällskap


och så ber vi alla till gud att Josefin skickar bilder på Cooper imorgon
samt att Linnéa och Elina utsett vinnare av deras tävling imorgon
hoppas jag vinner ! :P

Natti & Kram ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0