Mitt rum - Marilyn monroe/Hello Kitty

Tänkte slänga upp några bilder på mitt överdrivet barnsliga
men ack så hemtrevliga rum
har ju börjat plocka fram Coopers grejer:)


Spegel med hylla och lite annat <3


Och så en närbild på min hemmagjorda smyckehängare
gjort på en skokartong samt grillspettspinnar hehe :P <3


Bokhyllan som jag försökt att inte ha allt för mycekt i men jag älskar ju små grejer
det mesta har åkt ner i källaren eller in i gaderoben... <3


Hylla med filme och mina fullknökade garderober <3


Mitt skrivbord som jag lyckatts hålla rätt så tomt den senaste veckan höhö<3


Mellan skrivbordet och sängen ska Cooper sova
här förvaras också Coopers leksaker, alla laddare samt PS2, SingStar och BUZZ<3


Det som dock inte kom med på bild är sängen med två stora Marilyn posters ovanför
TVn i hörnet mellan spegeln och bokhyllan samt två otroligt fina Marilyn tavlor :)

Vissta kan man inte ana att det är en 18 åring som bor här :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0