Namn

Fick just ett Mejl från Josefin, blir alltid lika glad och uppspelt
Jag hade ju frågat henne om valparnas namn som kommer att stå i stamtavlan
än sålänge ser det ut såhär;

Tiken: De La Diway´s She´s Easy To Love
Hane: De La Diway´s Dream Of Love
Hane: De La Diway´s In Touch With Love

Josefin ville ha med "Love" i namnet
men ifall jag kunde komma på någon kompination av "Love" och Cooper så var det bara att säga till

Därför undrar jag ifall någon har något gulligt förslag!? :)


_____________________________________________________________________________________


Fick precis ett sms om att Coopers saker som jag beställt kommit och är klara att hämtas kl. 17:00 :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

cloover

2010-11-11 @ 08:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0