Officiell hundägare

Kom precis innanför dörren, lycklig som bara den
köpeavtalet är påskrivet och jag är officiellt hundägare
om 4 veckor får min söta chokladnos komma hem

Valparna var helt gudomliga
Cooper var en riktig liten tjockis!
Udo var ju supersöt och låg och sög på mitt finger
han var riktigt livlig och nyfiken av sig medans Coope4r gjorde allt för att få tag i mamma Texas tutte
den lilla tiken var fruktanvärt söt, jag tror att jag är kär!
visserligen gjorde hon det tjejer är bäst på; gnälla
men så fort hon fick lite närhet vart hon lugn och ville gosa ner sig och känna någons värme

Cooper var sötare än jag vågat hoppas
visserligen nästan dubbelt så stor som lilla Udo som var minst av alla syskon

När valparna föddes var Cooper och tiken lika stora men nu är han brecis som mig, en liten KNUBBIS hihi

Tog faktist inga bilder, fick för mig att blixten från kameran inte skulel vara så bra
men Josefin tyckte att jag skulle ta lite bilden ändå
För mig gjorde det inget alls att komma hem utan bilder
jag och kim hade ju i alla fall fått se dom små änglarna
och det räcker för mig

De La Diway´s In Touch With Love heter min bebis
och det passar ju SÅ bra!

Lägger upp bilder så fort Josefin skickat några


Nu ska jag ta mig ett stort glas cola och poppa lite popcorn, sedan smälla på en disney film :D
är helt död efter att ha spenderat 8 timamr i en bil höhö
undrar hur Cooper ska klara resan hem..?



27 Dagar kvar sen är han BARA min <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0