På med vinterkläderna

Kom precis hem från ett läkarbesök nere i Angered Centrum
På gott humör var jag när jag gick ner till busshållplatsen med knarrande snö under mig

Jag inveg mina fina Hello Kitty öronmuffar inför allmänheten
alla stirrade, vilket jag tyckte var kuligt
Vid Centrum blåste det och var halt som in i bomben
det fick jag bekräftat när jag åkte bana längs sista hållplatsen som jag passerade när jag gick mot torget

Då va det inte lika kuligt med massa människor som stirrade på en hehe

Vinterkläder! <3



Kommentarer
Postat av: elvira

ska säga dig en sak om skorna :O

skit kvalite ;:O du kan gå med dom en gång sen är sulan borta :O

2010-11-11 @ 22:04:26
URL: http://elviirapetterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0