PILATES

Känner mig duktig!
Tänk att 25 minuter och några droppar svett kan förändra ens humör
har legat på golvet och flaxat lite, dvs tränat pilates


måste verkligen komma igång nu känner jag
visserligen är inte 20 minuter speciellt mycket men det får duga tills jag hittat lusten igen
då kan jag öka med extra program och tilläggsövningar


vet ju dock att pogramet funkar trots sin ringa tid.
När jag gick ner över 20 kg på tre månader körde jag ju med detta programmet
och ett annat på samma tid + lite situps
Käkade ju helt normalt, åt både godis och chips på helgerna
så Pilates är garanterat att rokomendera för dig som inte vill råbanta eller svälta dig själv
det är både roligt och effektivt, snabba resultat vilket gör en otroligt peppad att forsätta
sedan är det kul att man blir lite extra vig också :P


nu ska jag koka mig lite te och fortsätta lyssana på super duper bra musik
dvs; Papa roach och Escape the fate :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0