Promenix

Har varit på en lång promenad med Svea och hennes sötnosar Fida och Torres
Tog en massa fina bilder, mest på Torres
han är så söt det lilla puckot
finns nog ingen som är så galen i pinnar som honom
han går verkligen från pinne till pinne
han tuggar och äter
stackars Avea säger jag bara, hon kommer att få torka sååå mycket spya ikväll hehe

Juat nu sitter jag hos mamma och suger på en lite chokladbit
gick hit för att äta lunch, mammas mumsiga grönsakssoppa

Just nu sitter jag och överför bilder på Torres på en CD så att Svea kan få upp lite bilder på bloggen
Mamma bakar "mjukpepparkas mums" vilket låter iktigt mumsigt :P
luktar gott gör det också:D


Här kommer lite bilder från primenixen :)

    



    



    



    



    



    



HEHE märks det att jag inte riktigt kunde bestämma mig? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0