Saknar MAMMI...

Nu har vi käkat jätte god mat, massa fika godis :)
men kan ju säga att jag börjar bli aningen uttråkad
ena hälften av sällskapet kollar på fotboll och hockey
medans den andra sitter och diskuerar saker som jag inte alls hänger med på


Så nu sitter man ensam i "dator rummet"  vid nettans dator
och så nu helt plötsligt, kom en våg av saknad och liksom knocka mig
jag saknar min lilla mamma
inte för att vi brukar umgårs allt för mycket, men jag saknar henne
jag saknar att sitte i köket med en kopp te och lyssna på finsk musik medans mamma bakar
vill bara gå och lägga mig så att jag kan vakna och få åka hem
hem till min älskade mamma<3


Juste! idag är der BARA 20 dagar kvar
gud... jag orkar verkligen inte vänta
jag brukar alltid vara tålmodig med en massa
med allt faktiskt!
men inte nu, inte när det gäller min fina älskade vovve

jag tänker på honomm varenda sekund
jag drömmer mig bort, drömmer om att ha honom i min famn
gå ut i snön, busa
eller bara ha honom sovandes bredvid mig

nej, jag blir galen snart!
hur står folk ut att vänta så otroligt länge
jag beundrar verkligen alla hundägare som varit i denna situationen
som gått igenom månader av väntan
jag har ju ändå tur som hittade en perfekt vovve direkt
andra väntar ju i flera år


nej, nu känner jag att jag börjar skena iväg en aning

hoppas på bilder ikväll

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0