Sjuk

Förlåt för allmänt dålig uppdatering
har varit super trött och små sjuk på sista tiden
Så idag blire att ligga hemma hela dagen
så att man inte är döds sjuk imorgon när man ska träffa Cooper och hans uppfödare

Igår när jag var i stan och väntade på min kära farmor
så tänkte jag att jag skulle ta en sväng in på Bik Bok
efter ca 2 sekunder önskade jag att jag var miljonär
jag mötter av en massa små skyltar där det stod; Bara idaga 50% på allt i hela butiken
och det fanns ju sjukt mycket snyggt
varför skulle man vara pank för?
inte kunde man med att tigga en massa från farmor heller
hon skulle ju precis låna mig 6000

lyckades tillsist LÅNA en extra slant
Det blev Klänningen på bilden och ett par lack tights

igår så somna jag innan 8, vad sjukt trött och utmattad

Jäkla förkylningar... snart drabbas man väl för vinterkräksjukan också, hade ju varit sååå typiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0